Friday 27 January 2012

Assalamualaikum...

Hi kawan-kawan. Nama saya Syafiqah Huda. Saya baru masuk darjah 4. Saya berasal dari Kuala Terengganu dan bersekolah di Sekolah Kebangsaan Pulau Rusa.  Hari ni asyik hujan aje dari pagi tadi. Bangun tidur aje, hujan dan turun dengan lebatnya. Ingatkan saya mahu sambung tidur, tapi kakak saya pula asyik membebel suruh saya bangun. Iyer lah, solat subuh belum lagi, memang la kena marah kalau tak bangun.

Ini entry pertama saya. InsyaAllah, saya akan menulis perihal kehidupan saya dan keluarga serta apa saja yang saya rasa saya hendak kongsi dengan semua yang sudi membaca tulisan saya ni.

Adios!

Till then..

Bye!

1 comment:

  1. Ala, takde orang ke nak kemen, sampai hati, saya tulis lengah-lengah takde orang pun nak komen...
    Takpelah, biar saya yang komen, hehehehehehe...

    bye...

    ReplyDelete